2 Ocak 2012 Pazartesi

HOŞGELDİN YENİ YIL!!!

Yeni yılın, içimizi kıpır kıpır eden, umut etmeye, hayal kurmaya iten bir büyüsü var adeta. Geçen gün sabah işe giderken, minibüste camdan dışarıya bakıyordum dalmışım eski yılbaşı kutlamalarımıza. Anneannem ve dedemin eviydi buluşma noktamız, teyzemler dayımlar ve çocuklarıyla büyük bir neşeli kalabalıktık... Büyük bir heyecanla o geceyi ve tombala oynamayı beklerdik. Patlamış mısırlar, meyveler, çerezler ve işte o an tombala oyunu...Eniştem çekerdi tombala rakamlarını ve süslerdi rakamları sözcükleriyle ve bizi güldürürdü. Mesela 90 demezdi "moruk" derdi ve biz anlardık onun 90 olduğunu. Bozuk paralarla oynardık, kazanmak için dualar ederdik. Oturacak yer zor bulurduk yerlerde ama mutluyduk...Ve şimdi o ev sessiz...Dedemi 3 ay önce kaybettik. Bütün çocuklar büyüdü herkesin kendi ailesi ve çocukları oldu. Annemle telefonda konuştuk o da aynısını söyledi; ne güzelmiş eski yılbaşı gecelerimiz. Saat 12 olduğunda tebrikleşmelerimiz, alkışlarımız...Çocuk yüreğimizin heyecanıydı belkide...Şimdi herşeyimiz var da neşemiz mi yok...Eğlenceye gittik bu yılbaşında, oynadım, şarkılar söyledim öyle bağıra çağıra, yalnızlığımı haykırdım, sesimi duyurmaya çalıştım, eski yılbaşlarına içtim!!!Sevinçlere, mutluluklara, kalabalıklar içindeki yalnızlığıma içtim, içmeden sarhoş olurken, içerek sarhoş olamadım!!Mutlu Yıllar!!!!

Hiç yorum yok: