16 Temmuz 2011 Cumartesi

OLRİC {Koca Bir Ömrü Harcamak Dedikleri Gerçeğin Altını Seninle Çizdim Ben}

Güçlü olmak artık beni yoruyor Olric herkese karşı dimdik olmak…


Arkasında durmak attığım her adımın yoruyor…


Ki buralarda bilmem hangi uykunun hangi köşesinde…


beklemedeyim hiç gelmeyecek olanı


uyan Olric … doğrul.. seni bekliyor..


düş değil gerçek.. seni bekliyor…


yanımdaymışsın yalanına kendimi kandırırken


derdin tam orta yerine düştüğümün farkında değildim elbet


kimseye arka bahçelerimden geçen katarların ağırlığını duyurmadım


duymayın da artık beni…


bir yerlerde hep yanlış yapmanın telaşlı kıpırtısını yaşıyorken…


o yanlışın artık sonsuza dek düzeltilemeyeceğini bilmenin kıstırılmışlığı ile pusuyorum bazen….


uzun süre gecelere küsüyorum…


uzun süre kendime küsüyorum…


uzun süre kaleme…kağıda küsüyorum…hayata küsüyorum


denizin en sığ yerinden başladık yol almaya Olric


şimdi kara görünmüyor gerimizde…


{Kahraman Tazeoğlu'ndan alıntıdır}

Hiç yorum yok: