4 Şubat 2012 Cumartesi

BEN, ŞAHSEN BİZZAT KENDİM

Bu aralar sadece eğlenmek için film izliyorum. Genelde ödüllü filmleri izlerim...Daha sakin ve daha sessiz ama derin...Ama bu aralar içi dolu olmayan, yüzeyel ama eğlenmemi sağlayan kendimden birşeyler bulduğum filmleri tercih ediyorum. Kafa yormama gerek olmadan izliyorum bu filmleri. "Ben Şahsen Bizzat Kendim" de bu filmlerden biri benim için. Öğrenciyken 2001-2002 de falan izlemiştim, tekrarı oldu. Hep düşünürüz ya acaba hayalini kurduğumuz kişiyle olabilseydik mutlu olabilir miydik? Ya da hayalini kurduğumuz yaşam gerçekten istediğimiz yaşam mı, yaşayarak öğreniyoruz bunu filmde...
Filmin internetteki açıklaması
Yönetmen: Philippa Karmel
Oyuncular:
Rachel Griffiths (I), David Roberts (I), Sandy Winton, Yael Stone, Shaun Loseby
Tür: Komedi
Yapım Yılı: 1999 (104 dk)
Vizyon Tarihi: 26 Mayıs 2000 Cuma
Daha fazlası için tıklayın...
Senaryo: Philippa Karmel
Yapımcı Firma: Gaumont
Yapım Ülkesi: Fransa - Avustralya
Orijinal Dil: İngilizce
Orijinal Adı: Me Myself I
Resmi Site: www.spe.sony.com/classics/memyselfi/index.h
Filmin Özeti
Erkek arkadaşından evlilik teklifi aldığı ve reddettiği bir günün gecesinde yatağına yatan gazeteci Pamela Drury, bu kararından pişmanlık duymaya başlar. Sonra esrarengiz bir olay sonucunda kendisini bilinçaltının tuzağına düşmüş olarak bulur. O artık ödül kazanmış bir gazeteci değil, reddettiği erkek arkadaşıyla evlenerek evine kapanmak ve üç haşarı çocukla başetmek zorunda kalan yorgun ve bıkkın bir annedir.

Hiç yorum yok: